Lika men olika, igen!

Här kommer två grattiskort som är lika, men olika. Båda har papper från Basic grey och båda samma stämpel från Hänglar&Stänglar.
.
På det första har jag enbart färglagt några detaljer i stämpelmotivet. Och så är det monterat på vänstersidan.
.
På det andra har jag färglagt helt och så högerställt bilden.
.
Båda har fått tre tygblommor med halvpärlor i mitten. En biljett, en hjärtanpin och en "metalldel" i form av hjärta. Band och tissuetape bakom bilden för att dölja skarven mellan papprena. Några häftklamrar tryckte jag dit för att det skulle bli lite mindre gulligt. Även texten från Dymon lättar upp lite i sockerträsket. Men rundade hörn kunde jag inte låta bli :-)
.
.
Note to self: Rengör kameralinsen emellanåt så blir inte bilderna så suddiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0