Buzzador - Gottfrids gräddleverpastej

Jag har fått nöjet att som Buzzador prova Gottfrids Gräddleverpastej från Rydbergs.
Det är en mumsig och lättbredd krämig pastej som hela familjen gillar. Jag var först lite skeptisk då den luktar som "kraftig" pastej när jag öppnade paketet, men smaken är inte alls så där tung och jobbig. Vår pastejälskare N gav den mer än godkänt. Jag bredde den även på första lilla mackan F fått smaka i sitt liv. Han pillade i sig massor med bitar :-)
Gott betyg alltså!
Hur den ligger i pris i affären har jag inte kollat ännu, men jag kommer troligen köpa den igen.

Buzzador handlar om mun-till-mun-marknadsföring. Som Buzzador sprider du budskap om produkterna till vänner och bekanta öga mot öga, via din blogg, Facebook, Twitter eller andra forum och kanaler som du är ansluten till. Rapportera sedan dina erfarenheter av kampanjen och produkten på Buzzadors hemsida. Du kan också skicka in bilder och filmer från dina buzzningar som sedan publiceras på produktens kampanjsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0