Vänner

Kortskissen fyller fem år och har lagt upp en hel radda med utmaningar!
Jag gav mig på en med "recept". Det vill säga att jag måste välja minst tre saker från en lista att ha med på mitt kort.
Jag har valt plast, text, band och brad.
Inspirationen till kortet har jag fått från tidningen Craft Stamper march 2012. Där finns en beskrivning av hur man stämplar ramar med hjälp av sitt akrylblock.
.
Plast finns både i textremsan och på braden i mitten av rosetten. Jag valde att göra en riktigt maffig rosett med fyra bågar.
.
På insidan syns mönsterpappret riktigt bra. Det är från APD och heter Johanna pattern-11.

Kommentarer
Postat av: Tesa

Jättesött!

Kul att du gillade mina tips.

Tack snälla för dina ord:)



Kram Tesa

2012-03-20 @ 19:23:20
URL: http://www.tesatipsar.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättefint kort, jag gillar den maffiga rosetten!



Kul att du ville vara med och äntligen kunde vara med.



Vårkramen Anna

2012-03-20 @ 21:40:25
URL: http://annastenman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0