Stjärnor till Kusin L

 
Jag tänkte direkt på kusin L när jag såg det här tyget. Tröjan är till honom och han fick bl.a. den igår när vi firade att han fyllt 4 år! Det är inga krusiduller med den här tröjan utan den ska vara enkel att använda till det mesta. Jag valde en grå halskant efter lite velande. Det är ju snyggt med en mörk kant också! Men jag föll ändå för det mjukare intrycket till ljusa L. 
Mönstret är från Ottobre 6/12 och storleken är 116 cl. Tyget har jag köpt på Myrins. 
Det är så kul att sy just nu! Skissar på lite fler projekt till mig själv. Fast det dröjer nog ett tag innan jag kan visa något här. Jag har fått mig ett nattlinne, men det får ni ingen bild på ;-) Inte heller på alla underbyxor jag sytt till Nea av restbitarna. Hon skulle inte uppskatta att jag visar hennes underkläder offentligt.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Isidorsson

Fint! Riktigt snyggt med den grå kanten !! Vilken present!

2012-11-11 @ 10:54:52
URL: http://whimsy.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0