Bröllopskort

Idag visar jag igen ett bröllopskort. Våra goda vänner A och J gifte sig i helgen. Kortet jag gjorde till dem blev i en ganska ren stil.
 
Jag har stämplat en massa ringar i guld som bakgrund. Texten är embossad med guldpulver. Rosetten ser så illig ut på bild, men är lite softare i verkligheten.
 
 Även inuti har jag tagit det lugnt och låtit mönsterpappret dominera. Ringarna har återkommit, men här embossade i guld.
 
Och så baksidan.
 
Det var en riktigt lyckad fest och jag önskar A och J ett långt och lycktligt liv tillsammans! Många kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Josefin Isidorsson

fint kort! Du är ju så duktig! Härligt det är med bröllop!

2012-10-08 @ 12:34:15
URL: http://whimsy.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0