En drös tröjor

Jag har, som jag trodde, inte riktigt haft tid eller ro att blogga mycket det senaste. Så därför kommer det lite klumpvis med bilder ett tag.
 
Idag blir det några tröjor jag sytt!
 
De första två sydde jag på sy-träffen i Landvetter med sytokiga-gruppen för ett tag sedan.
 
 
Sen har jag sytt min första rullfåll på overlocken. Tröjan blev lite stor i halsen men det är första gången jag kantar med interlock så jag får lära mig.
 
 
Och så blev det lite mer bilar. Sista lilla biten :-)
 
 
Alla mönster är från Ottobre Design, men lite olika nummer. 
Tygerna är från flera olika ställen, t.ex. Myrins textil, Stoff&Stil och Lilofant och olika facebook-grupper.
 
Nä, jag tror jag går tillbaka till mina symaskiner en sväng.  :-)
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0